sobota, 26 listopada 2011

Łup ciucholandowy plus dodatek :)

Hej ;*

Na początku może powiem, że w grudniowym numerze Joy możecie znaleźć mnóstwo kuponów do przeróżnych sklepów odzieżowych i kosmetycznych, zarówno stacjonarnych jak i tych internetowych:)
Gorąco zachęcam bo to dość fajny kąsek;) (kupony są do wykorzystania chyba 4-6 grudnia, więc czasu nie wiele ;) )


Drugą moją wiadomością na dziś mega dobrą (a przynajmniej dla mnie ;) ) jest to iż udało mi się upolować sweterek wykonany w 100% z Kaszmiru marki marks&spencer za nieco ponad 10 zł!
Dodam, że sweterek jest nowy, cudownie mięciutki i jego cena na stronie producenta to 125 funtów :)
Zdobycz cieszy mnie tym bardziej, że od pewnego czasu polowałam na kaszmirowy sweter zarówno na allegro, sklepach internetowych jak i wchodząc i pytając w luksusowych sklepach dostępnych w moim mieście. Swetry z kaszmirem oczywiście są, ale mieszane z wełną lub lnem co mnie nie satysfakcjonowało. :)
Z racji wieczoru i słabego oświetlenia wstawiam na razie zdjęcia ze strony producenta. kolor na zdjęciach jest inny niż mojego sweterka, ale mój zobaczycie dopiero w stylizacji ;)
 

2 komentarze:

  1. Gratuluję upolowania pięknego sweterka!:) Mnie też udało się kiedyś kupić w sh sweterek 100% kaszmiru z F&F za 20zł, ale ma rękaw 3/4. Nosi się świetnie dlatego z pewnością będziesz zadowolona:)
    Nie mogę się doczekać stylizacji! I może stworzysz coś z kolorem czerwonym? Wtedy zapraszam Cię do udziału w konkursie, który u siebie organizuję:)
    Pozdrawiam:*

    dzastalandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, obserwację, odwiedziny!:)