sobota, 3 grudnia 2011

Outfit :)

Strasznie dzisiaj zimno, rzekłabym, że o dziwo temperatura adekwatna do miesiąca:)
Niestety śniegu jak nie było tak nie ma, a szkoda bo chociaż nie lubię błota i lodowiska na zmiane na chodnikach to jakoś w tym roku zaczyna mi się tesknić.
Już niedługo święta. Strasznie szybko ten czas leci.
Miałam dzisiaj iść na tą imprezę wspominaną wcześniej, w klimacie lat 20, 30 i 40, ale niestety nie udało mi się zebrać w czasie i iść na zakupy, więc wieczór spędzę inaczej, aczkolwiek równie przyjemnie:)
Oto jak wyglądałam dziś (jakoś zdjęć to jakiś koszmar, nie wiem co się porobiło z tym aparatem ;/ ):

Płaszcz/Trench - (nie pamiętam, mam go już 4 lata ;) )
Torebka/bag - SH
Spódniczka/ skirt- Troll
Buty/boots - CCC
Bluzka/Top - SH
Sweterek/sweater- Zara
Naszyjnik/necklace - Amber


Przypominam, że identyczny naszyjnik do wygrania w moim rozdaniu:)
Zgłaszać się można pod notką

5 komentarzy:

  1. A nawet nie wiem, jaki :)) bardzo fajnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspolczuje pieska :< moze sie znajdzie ?:) sliczne masz nozki ;o i naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  3. This post is really nice, I enjoied it so much! Wonderful photos!

    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, obserwację, odwiedziny!:)