niedziela, 4 marca 2012

Podobno wiosna ?

Dzień staje się co raz dłuższy i da się to odczuć.
Do tego od kilku dni budzi mnie rześkie słońce towarzyszące mi później przez cały dzień. Niestety na dworze jeszcze nie jest zbyt ciepło, ale jednak zapach zbliżającej się wiosny budzi nadzieję :)
 W ostatnim czasie trochę się zadziało. Pierwsze co chciałam zakomunikować to fakt, że Kasia Ledwoń rozchorowała się tuż przed umówioną "sesją" na bloga:(. Cóż, wychodzę jednak z założenia, że co się odwlecze to nie uciecze :P
Do tego będąc w naszej Częstochowskiej galerii wybrać prezent dla koleżanki spotkałam w Bershce cudowne spodenki, którym mimo chłodu na dworze nie potrafiłam się oprzeć. W niedługim czasie na pewno pokaże je w stylizacjach ;)
Kolejną (jak dla mnie) dobrą wiadomością jest fakt, że w końcu udało mi się kupić aparat troszkę lepszy od wcześniejszego. Jest to fujifilm s2000 hd. Kupiłam go używanego i nie dostałam do niego instrukcji obsługi, a na internecie również nie mogę znaleźć, Więc jak ktoś ma ten aparat i ma kilka sztuczek jak szybko ustawić odpowiednie parametry do jakiego oświetlenia to bardzo chętnie skorzystam z pomocy :P


Ostatnio zastanawiam się nad zorganizowaniem rozdania, ale nie za bardzo wiem co mogłoby być nagrodą. Muszę nad tym jeszcze trochę pomyśleć, a wy wyczekujcie wieści na blogu ;)

Ps> Wczoraj po raz pierwszy czesałam modelkę do sesji.... ;) Duma mnie rozpiera:D

 I inspiracjie na Wiosnę:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, obserwację, odwiedziny!:)