czwartek, 25 lipca 2013

9 edycja Fashion Week Poland!

Tej jesieni Łódź ponownie zmieni się w krajową stolicę mody gdzie najzdolniejsi polscy kreatorzy już po raz dziewiąty będą mogli zaprezentować swoje kolekcje tym razem na sezon wiosna lato 2014. FashionPhilosophy Fashion Week Poland rozpocznie się 15 października 2013 roku.

Niestety wcześniej na żadną edycję nie udało mi się dotrzeć, bo albo był deficyt finansowy, albo coś w tym terminie mi wypadało.
Może tej jesieni w końcu nic nie stanie mi na drodze do zobaczenia z bliska największego wydarzenia modowego w Polsce?:) OBY!

Na razie nie znamy jeszcze projektantów którzy bd mogli zaprezentować się na 9 edycji. Do 31 lipca mogą się oni jeszcze zgłaszać, a we wrześniu po kilku etapowej selekcji przestanie to być dla nas tajemnicą:)

A tak było w kwietniu na 8 edycji:






7 komentarzy:

  1. wow <3 pierwsze zdjęcie *____________________*

    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Straaasznie bym chciała pojechać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Niesamowite uczucie pewnie tam być :)
    Paulinko, chyba widziałam Cię ostatnio w galerii z koleżanką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A możliwe:) Koleżance pomagałam w zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam na chwilę podczas 8 edycji (o moich wrażeniach możesz przeczytać tutaj: http://liveenjoycreate.blogspot.com/2013/05/fashionphilosophy.html),
    z pewnością jest to wydarzenie warte uwagi, ale nie jest jakieś super zachwycające, jednak myślę że mimo wszystko w październiku też się wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog. (:

    Obserwujemy? Zapraszam.
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, obserwację, odwiedziny!:)