czwartek, 16 lutego 2012

Happy Day

Dziś mam swój szczęśliwy dzień :)
Udało mi się nawiązać współpracę z 2 firmami :)
O pierwszej z nich wspominałam w porannej notce.

Następną firmą zainteresowaną współpracą ze mną i moim blogiem jest sklep japanstyle24
Oferujący dobrą jakościowo odzież w stylu Japan Style wysyłaną z polski, czyli bez oczekiwania miesiącami na paczkę :)
W sklepie możemy znaleźć różne części garderoby jednak moim zdaniem to sukienki zasługują na największe uznanie, gdyż prawie każda z nich mnie zauroczyła :) 


Sklep odzieżowy
Sukienki


A oto moim zdaniem najpiękniejsze egzemplarze ze sklepu:

Damska wzorzysta sukienka Japan Style S3203


Brązowa torebka damska Japan Style TO2813Biało-czarna sukienka Japan Style S2768Beżowy sweter, kimono Japan Style SW2865





Dodatkowo zachęcam każdą blogerkę do podjęcia współpracy ze sklepem japanstyle24, gdyż zwykły post reklamujący stronę sklepu może być nagrodzony przekazaniem przez firmę 10 zł na Rodzinny Dom Dziecka w Toruniu.
Więcej szczegółów możecie uzyskać pisząc na : info@JapanStyle24.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, obserwację, odwiedziny!:)