środa, 15 lutego 2012

Inspiration

Nie mam chętnego fotografa, co by mi mógł zrobić zdjęcia, więc muszę zadowolić się buszowaniem na necie i przeglądaniem stylizacji innych.
To ta, która dzisiaj szczególnie mnie zauroczyła.
Nie mogę doczekać się już ciepłych powiewów wiosny, kiedy to będzie można na nos założyć okulary, a na stopy sandałki i biegać cały dzień po mieście nie chowając się za szalikiem.

Nie wiem jak u was, ale u mnie dziś cały dzień sypie śnieg, mokry śnieg przyklejający się nie tylko do budynków i szyb, ale także do włosów i rzęs. Paskudnie zimno i niemiło, ale żeby zupełnie nie pogrążać się w pesymizmie może jeszcze dziś wyjdę ulepić uśmiechniętego bałwana. :)

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, obserwację, odwiedziny!:)