środa, 18 kwietnia 2012

Legginsy od Oasap

hej kochane ;*
Dzisiaj byłam w domku troszkę wcześniej, więc miałam nawet chwilkę, żeby w końcu coś zamówić  z www.Oasap.com

Oto na co się zdecydowałam

New Chic Mirrored Cropped Leggings



Wiem, wiem. Bardzo proste i popularne, ale kierowałam się głównie praktycznością ;) Będą mi pasować do wielu zestawów no i zawsze chciałam takie mieć. :P
Teraz pozostaje mi już tylko czekać na paczkę :p

Zapraszam was też serdecznie do:
OASAP - The Latest Street Fashion

Oasap Fashion

10 komentarzy:

  1. Świetne, ja też sobie wzięłam podobne z Oasap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się :) zestawisz je z wieloma rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie :)

    http://wzakadziepsychiatryczym-zahir.blogspot.com/ zapraszam i do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne legi!
    Pozdrawiam!:)
    http://saymejustine.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. o nie, to bardzo niedobrze!... :(

      Usuń
    2. tam bylo napisane ze są 3/4 ale nie zwrocilam uwagi i o leginsy przed kostki mam

      Usuń
  6. Są świetne.;) Mogę wiedzieć ile kosztuje od nich przesyłka? No i jak płacisz, przelewem?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:*

    PS. Obserwuję oczywiście;*

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, obserwację, odwiedziny!:)