niedziela, 29 kwietnia 2012

Metalowy krawat

Metalowe gumki do włosów i metalowe kołnierzyki odniosły sukces. A co powiecie o metalowym krawacie?
Wynalazłam taki na http://Oasap.com i na początku pomyślałam, że bez sens.
Za chwile jednak doznałam wizji :) Jasno-niebieska koszula z małym kołnierzykiem i to cudo podciągnięte oczywiście pod samą szyje. Teraz pewnie będę na niego chorować. A wy jakie macie pomysły? Podoba się wam?



Chic Glossy Tie Design NecklaceChic Glossy Tie Design Necklace

Przy okazji zapraszam was do http://Oasap.com są tam na prawdę nie małe ilości przecudownych rzeczy. :)
OASAP - The Latest Street Fashion
Oasap Fashion

7 komentarzy:

  1. zawsze uwielbiałam męskie elementy w damskiej garderobie, więc ten krawat baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny, osobiście lubię krawaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, rewelacyjny ten krawat, jeszcze nie widziałam takiego cudeńka! :) Oasap oczywiście kliknięte Moja Droga! Życzę powodzenia, bo ciuszki mają na prawdę bardzo fajne! :)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś manię krawatów, ale to było już kilka lat temu... aktualnie nie jestem ich fanką i taki sztywny, metalowy element na szyi z pewnością by mi tylko przeszkadzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy, sama mam w sumie w podobnym stylu:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię krawaty, ale chyba wolę te tradycyjne, raczej nie zdecydowałabym się na ten metalowy ;)
    ja również obserwuję, ale nie widzę Ciebie w gronie obserwujących ;) pozdrawiam, będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy dodatek, wyróżni kazdy stroj!! Czekam na outfit z jego udziałem:)

    Oserwuję i zapraszam do mnie:
    alanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, obserwację, odwiedziny!:)