piątek, 13 kwietnia 2012

Piątek 13 :)

 


Nie uważam się raczej za osobę przesądną, ale jednak budząc się dziś rano miałam niejasne przeczucie, że ten dzień nie będzie należał do najszczęśliwszych... 
I chociaż do godziny 24 jeszcze daleko to już odważę się wam powiedzieć, że spotykają mnie dzisiaj same miłę rzeczy (może oprócz bólu głowy... ), udało mi się zdobyć pozytywne oceny z angielskiego i higieny, miałam dziś czas na dłuższy spacer z moim psiaczkiem, pogoda dopisywała i podpisałam dziś umowę o pracę w CCIG. 
Odnośnie tego ostatniego, to ja się cieszę bardzo bo będę mogła po szkole dorobić na nowe ubrania, dodatki i inne zapotrzebowania, niestety przez to będę miała sporo mniej czasu na prowadzenie bloga, a notki będą pojawiać się pewnie późnymi wieczorami, ale postaram się was aż tak bardzo nie zaniedbywać;* 
Ciszę się, że jest was tak wielu już i z każdym dniem liczba obserwatorów dosłownie rośnie w oczach! 
Bardzo wam za to dziękuję ;* I 
Mam nadzieję, że wam też dzień minął pozytywnie i nie spotkało was nic przykrego ;)

4 komentarze:

  1. fajnie, że 13 nie okazała się dla Ciebie pechowa, a wręcz szczęśliwa ;) gratuluje nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie będziesz pracowała? i powodzenia w tej pracy,byś wszystko razem pogodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, dziękuję za przemiły komentarz i propozycję, ale postanowiłam nie pisać do firm z prośbą o współpracę. jeśl kiedyś któraś mi ją zaoferuje (bardzo wątpliwe), to ewentualnie wtedy (:
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja całkowicie zapomniałam, że mamy piątek 13, może dlatego nic mi się nie przydarzyło ;d


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, obserwację, odwiedziny!:)