wtorek, 10 kwietnia 2012

Zakochałam się!

... w asymetrii :)

Sukienki i spódniczki z asymetrycznym dołem to aktualnie mój numer 1 i jeżeli za moment takich cudów nie nabędę to się pochoruje. Na szczęście w tym roku czekają mnie minimum 3 wesela i 2 osiemnastki, więc mam powód do zakupów tego typu części garderoby :)



Przeglądając sklep www.oasap.com natknęłam się na kilka przeuroczych pozycji.
Zobaczcie same :))


Oasap Fashion

Sweet Irregular Pleated Chiffon Skirt with Elasticated WaistlineIrregular Dovetail Chiffon Skirt with Elasticated WaistlineSweet Irregular Pleated Chiffon Skirt with Elasticated Waistline

Gathered Waist Sleeveless Dress with Asymmetric Hem


Wszystkie te sukienki możecie kupić w www.oasap.com
Baner was przeniesie :)


OASAP - The Latest Street Fashion

22 komentarze:

  1. miętowa spódnica genialna! ;* kliknęłam w bannerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie wiedzialam, że mają asymetryczne ;d
    piękna ta pierwsza ;3


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są!
    ja właśnie obcięłam swoją:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się :O ♥


    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ty pierwsza, nie ostatnia ;]. Te spódnice są piękne ale z pewnością przed paroma miesiącami wzbudzały we mnie o wiele większy zachwyt niż teraz. Obecnie czuje się "przeciążona" ich obecnością wszędzie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja w sumie nie widzę ich, ani na ulicach ani w sieciówkach nie rzucają mi się w oczy :) więc jak najbardziej jestem ciągle na tak!;d

      Usuń
  6. ja będę chciała asymetryczną do ślubu hehe
    z tyłu dłuższa z przodu krótka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:)
    jeszcze nie miałam okazji z nimi współpracować, dlatego jak coś pisz
    cammy@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy zestaw niesamowicie uroczy! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięuje bardzo za odwiedziny. nie nie wspólpracuje z nimi, trzymaj maila to mozesz podeslac zaproszenie 16agus16@gmail.com Tylko nie wiem czy to dobry pomysl bo nie jestem chyba na tyle dobra z angielskiego żeby się z nimi dogadac

    OdpowiedzUsuń
  10. I really like you blog!
    Keep posting dear!

    XX

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się zakochałam w asymetriach <3
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. ej, czy mi się wydaje czy ta miętowa woła do mnie 'mamo'? :D cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mi się podobają takie spódnice, jednak nie wiem czy mogłabym w takich chodzić na co dzień ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeejku, kocham te spódnice. : ) planuję uszyć sobie podobną. ; D hehe.;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: fashion-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ochotę na taką spódniczkę, boska jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarna spódnica to mój faworyt!



    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/04/kontrastowo.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są te spódnice!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne! szczególnie ta seledynkowa i różowa;)

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, obserwację, odwiedziny!:)