środa, 18 kwietnia 2012

Tylko na chwilkę

Właśnie weszłam do domu i postanowiłam się troszkę do was odezwać:)
Dziękuję przede wszystkim, że co dzień was przybywa;*

Jestem padnięta.
Cały tydzień mam szkolenie do pracy i wychodząc z domu ok 7:30 jestem po 23!
No bo najpierw do szkoły a potem do 21 na szkoleniu. Dojazd do domu też nie jest niestety bajką i muszę marnować sporo czasu na przystanku.
Al jakoś to przeżyję :p
W ciągu 2 dni miałam już 3 testy z których, w dwóch brakło mi 1 pkt do max, a w ostatnim teście miałam 100% no to chyba nie jest źle ;)
Chociaż i tak przeraza mnie ilość materiału do przyswojenia.
W czwartek piszę certyfikację i jak zdam to od poniedziałku najprawdopodobniej zacznę pracę ;)
Trzymajcie kciuki, żeby dobrze mi poszło ;)
lece spać. Pa;*

2 komentarze:

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, obserwację, odwiedziny!:)